سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص باید با پرهیز از سکوت و دوپهلو گویی به میدان بیایند.

حجت الاسلام احمدرضا حاجتی درخطبه های  نماز جمعه اهواز افزود: ما به سران خبیث فتنه واربابانشان در خارج می گوییم که سقیفه تکرار نخواهد شد واین امت همواره پشیبان رهبری خواهند بود.
وی اضافه کرد:به پیشگویی امام افرادی هستند امروز که نشسته اند تاایران اسلامی به سلطنت برگرددوجمهوری غیر مذهبی و دموکراتیک درکشور برپا کنند اما اینها همه از شیطان بزرگ گرفته تا اذناب داخلی او به قبرستان خواهند رفت.
امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: تصاویراغتشاشات را مردم از صدا و سیما دیده اند افرادی که در مقابل پاره کردن تصویر امام و رهبری سکوت کردند منتظر ساقط شدن ولایت فقیه هستند،انانکه پشت پرده نشستند وفرزندانشان را کنترل نکردند ،رفراندوم را پیشنهاد می کنند.
وی با بیان اینکه اینها مشکل پیدا کرده اند ،گفت: مرتب بیانیه صادر می کنند و معلوم نیست مخاطبشان کیست ،آیااینها ندای امت اسلامی را از ته دل نشنیدندچرا در قبال حمله پش از انتخابات به آن مادر و دختر و قتل آنان و حمله به پایگاه بسیج،کشته ومجروح شدن هزار مامور نیروی انتظامی وروانه شدن 500تا600بسیجی به بیمارستان بدست فتنه گران سکوت کردند؟
حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه امت اسلامی می تواند در چندثانیه طومار آنها را درهم بپیچاند گفت: آقا فرمودند که عقل سالم حکم می کند و البته شرع هم قاطعانه می گوید که علاج فتنه ها در صراحت بیان در تبیین حق است .
وی با اشاره به لزوم سخن گفتن واعلام موضع صریح خواص گفت: خواص باید با پرهیز از سکوت و دوپهلو گویی به میدان بیایند.
وی با انتقاد از مجمع روحانیون مبارز گفت: مجمع روحانیون مبارز دو بار بیانیه داد واز مردم خواست به خیابانها بریزند. معلوم نیست مخاطب این بیانیه ها کیست.
وی تاکید کرد: آنهایی که هشت ماه است با بنگاه سخن پراکنی بی بی سی و مناشه امیر و رادیو رژیم صهیونیستی ...که عاملان آن نوعا معتاد واهل شرب خمر و فحشا هم هستند یکدست شده اند تا آقا را از ولایت فقیه بیندازند وعلی را دوباره بر سرچاه ببرند ،کورخوانده اند.
خطیب جمعه اهواز گفت : همه دنیا حتی پدرسوخته ها هم به کروبی ومیرحسین ارادت دارند وازآنها طرفداری می کنند پس معلوم می شود ریگی به کفش این دو نفر هست .
حجت الاسلام حاجتی همچنین دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان گفت: دراین سفر مابه ایشان گفتیم که کار خوزستان از تعارف گذشته ،از وضعیت گرد و غبار واشتغال گرفته تا توطئه حساب شده دشمن در ناامن کردن استان به ویژه اهواز ،ازاین رو رفع مشکلات استان نیازمند عزم جدی است.
وی اضافه کرد: خوزستان نیازمند توسعه دینی ،مذهبی،امنیتی،اجتماعی و اقتصادی است وتحقق این توسعه در گرو وجود مدیران دلسوز وپرتلاش است که از زد و بند وزیرمیزی نفرت داشته وولایتی باشند تا بتوانند استان رادراین ابعاد توسعه دهند وما امیدواریم مطالبات و خواسته های مردم این استان را تحقق بخشند.
منبع: http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=912234



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی