سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجت الاسلام حاجتی در اولین نمازجمعه سال 1389 اهواز عنوان کرد:

تدبیر رهبری بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

 حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی  در نخستین خطبه سال جدید نماز جمعه شهرستان اهواز اظهار داشت: تدبیر نامگذاری سال جدید به نام "همت مضاعف و کار مضاعف " سبب شده است که دشمنان در برابر این تدبیر متحیر شوند.

حاجتی
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اتفاقات بسیار زیادی رخ داد که سبب شد انقلاب در توفان‌های شدیدی بیفتد، افزود: تنها راه نجات جمهوری اسلامی از توفان‌های توطئه دشمنان اطاعت از رهبری است و این امر در سال جاری به صورت کامل از طرف مردم انجام شد.
امام جمعه موقت شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر صحیح همه ساله نامگذاری‌هایی می‌کند که بعدها ضرورت آن نامگذاری مشخص می‌شود و امسال نیز با تدبیر صحیح نامی راهگشا بر سال نهاد تا وظیفه مسئولان به شایستگی مشخص باشد.
حاجتی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان گفت: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 میلیون نفر در استان خوزستان در قابل کاروان‌های راهیان نور حاضر شوند که این تعداد زائر سرزمین‌های نورانی خوزستان نیازمند خدمات‌رسانی هستند و دستگاه‌‌های مربوطه همه باید در راستای خدمت‌رسانی و استقبال پرشور از این کاروان‌ها تلاش کنند.
وی با تسلیت گویی به مناسبت رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: این بانوی بزرگ اسلام دارای فضائل بسیار زیادی بوده است و باید در راستای شناخت شخصیت این بانوی بزرگ تلاش شود.
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: تلاش در راستای شناخت فضائل معصومان از تلاش‌های متبرک به شمار می‌آید. 

 

در رسانه ها:

خبرگزاری جمهوری اسلامی  http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1024615&IdZone=70

خبرگزاری فارس                http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901060169



کلمات کلیدی :