سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروزه ایران در بهترین شرایط جهانی است

 mحجت‌الاسلام احمد‌رضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی به تصور اینکه ایران هم مانند عراق و افغانستان است، در حال یاوه‌گویی هستند، ولی باید بدانند که زمان این تهدید‌ها برای ایران اسلامی به سرآمده است.
وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در بهترین شرایط بین‌المللی قرار دارد، گفت: ایران اسلامی در شرایط کنونی از نظر جایگاه در جهان شرایط مناسبی دارد و می‌توان ایران را به عنوان بزرگ عدالت‌خواه جهان نام نهاد.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تهدید ایران به استفاده از بمب افزود: آمریکا با داشتن آخرین تجهیزات نظامی پیشرفته و با این که در غرب و شرق کشور ما پایگاه نظامی دایر کرده است، باز هم در برابر توان، اراده و ایمان نیروهای مسلح ایران اسلامی احساس ناتوانی کرده و ما را تهدید به بمب اتم می‌کند.
حاجتی گفت: لازم است بار دیگر به آمریکایی‌ها عملیات پنجه عقاب و شکست مفتضحانه‌شان در صحرای طبس را به آنها یادآوری کرد و بار دیگر به آنها گوشزد کرد که پنجه‌های آنها شکسته است‌، ملت ایران اسلامی خدا را دارد و ملتی خستگی ناپذیر است.
وی آمریکا را ابرقدرتی پوشالی خواند و گفت: تهدید‌هایی که آمریکا می‌کنند نشان از ضعف و ناتوانی در برابر قدرت ایران است و باید به این امر بالید که قدرت ایران به قدری افزایش یافته است که دشمنان برای مقابله با آن ایران تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای می‌کنند.
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی از نظر تسلیحات جنگی و اطلاعات با30 سال پیش بسیار متفاوت است و دشمنان ایران به این امر کاملا آگاه هستند.

منبع:فارس

لینک همین خبر در خبرگزاری ها:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902030535

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1072747&IdZone=70



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی