سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرور تاریخ/روز پرخروش مصلای اهواز

خطبه ای که تا مدتها در خاطره ها خواهد ماند/خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی دردفاع از ولایت فقیه و ولی امر مسلمین هیچگاه تردید نخواهند کرد.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام احمد رضا حاجتی  در خطبه‌های نماز جمعه ‌اهواز با بیان اینکه تریبون نماز جمعه محلی برای استحکام بخشیدن به وحدت آحاد جامعه و دفاع از ولایت فقیه است، تصریح کرد: آنها که فکر می‌کنند از این جایگاه می‌توانند حرف‌های آمریکا و اسراییل را بزنند، کور خوانده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه محلی برای شادکردن دل امت حزب‌الله است نه جایگاهی برای شادکردن آنها که در نماز جمعه سوت و کف می‌زنند و با کفش به اقامه نماز می‌ایستند و حتی قبله را نمی‌دانند.
خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آنها که خطا رفته‌اند، در حقیقت ولایت فقیه را نشناخته‌اند اما آگاه باشند که ملت ایران با اطاعت از آیه اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولوالامر منکم، دامان سید علی خامنه‌ای را رها نمی‌کند و این از آثار تقوامداری ملت است.
‌حاجتی اظهار داشت: اختلاف سلیقه در موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در میان اقشار ملت در داخل قابل حل است و نیاز نیست سخنان و تزهای اوباما و رامسفلد و سازمان سیا برای مردم ایران تکرار شود.
وی تاکید کرد: کشور در حال حاضر یکی از باثبات‌ترین دوره‌ها را درحیات جمهوری اسلامی طی می‌کند و به کوری چشم دشمنان، آرامشی اکنون بر کشور حاکم است که مثال‌زدنی است.
همین خبر در فارس:http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8805020527



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی