سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سران فتنه

 

حاجتی

سران فتنه که تاکنون نقش پیاده نظام دشمن را ایفا نموده اند با توپخانه های خود در جنگ نرم که بواسطه شبکه های ماهواره ای بیگانه پشتیبانی می شد، ارزش های متعالی انقلاب و اسلام و امام و همچنین مهمترین یادگار امام یعنی ولایت فقیه  را به توپ بستند و روی محمد علی شاه را سفید کردند که وی تنها مجلس را به توپ بسته بود.



 

حجت الاسلام و المسلمین “میراحمد رضا حاجتی” در خطبه های این هفته نماز جمعه اهوازدر مصلای بزرگ مهدیه که در گرمای شدید با حضور گسترده مومنین مزین شده بود، با اشاره به سالروز، به  توپ بستن مجلس توسط محمد علی شاه قاجار اظهارداشت: سران فتنه که تاکنون نقش پیاده نظام دشمن را ایفا نموده اند با توپخانه های خود در جنگ نرم که بواسطه شبکه های ماهواره ای بیگانه پشتیبانی می شد، ارزش های متعالی انقلاب و اسلام و امام و همچنین مهمترین یادگار امام یعنی ولایت فقیه  را به توپ بستند و روی محمد علی شاه را سفید کردند که وی تنها مجلس را به توپ بسته بود.

وی افزود: این سران فتنه که به بن بست رسیده اند وبا تنفس مصنوعی دشمن ادامه حیات می دهند، با صهیونیست ها و دشمنان نظام اسلامی هم دل و هم زبان هستند غافل از اینکه مردم آگاه ایران با اقتدار در مقابل فتنه های آنها ایستادگی می کنند و مرزهای اعتقادی آرمانی خود را بخوبی  شناسایی کرده و از آن پاسداری می نمایند.

***

مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند

حجت الاسلام حاجتی اظهارداشت: مردم همانند هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه دفاع مقدسی که در سال گذشته از خود نشان دادند درآینده نیز از این نظام و رهبری شایسته آن و ولایت فقیه دفاع می کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: استکبارجهانی به ویژه آمریکا باید بداند که با
وجود ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیا و سایه امام زمان (عج) برسر ماست، تمام توطئه های شوم او پوشالی و خنثی خواهد بود.

***

یادگار اصلی امام ولایت فقیه است

نویسنده کتاب عصرامام خمینی«ره» در ادامه تصریح کرد:هرکس با امام خمینی «ره» نسبتی داشته باشد برای مردم محترم است اما نسبت با روح و اندیشه و فکر امام خمینی «ره» برای ملت ایران بالاتر است و هتک حرمت به افکار و شخصیت امام و بزرگترین یادگار ایشان یعنی ولایت فقیه برای مردم غیر قابل تحمل خواهد بود.

***

اندیشه و تفکر امام از برخی وابستگان نسبی مهمتر است

مدیر حوزه های علمیه خوزستان در ادامه خطاب به علما و بزرگانی که از هتک حرمت برخی وابستگان نسبی به امام ابراز ناراحتی کرده بودند گفت: به عنوان شاگرد کوچک علما عرض میکنم که ما از مکتب حضرت روح الله  آموخته ایم  هتک حرمت راه و آرمان امام خمینی از هتک حرمت برخی افراد وابسته نسبی با اهمیت تر است.
حجت الاسلام حاجتی اظهارداشت: تنها راه مجرب و تنها حکم و حاکم  قابل قبول در نظام اسلامی برخاسته از آموزه های اصیل تشیع حکم و راه ولایت فقیه است.

وی درادامه یاد شهید دکتر چمران که به تعبیر امام خمینی «شرف را بیمه کرد» را گرامی داشت

***

موضع رئیس جمهور درخصوص حجاب قابل نقد است

حجت الاسلام حاجتی در ادامه از مواضع قاطع رییس جمهور در مقابل استکبار جهانی و خدمتگزاری مخلصانه ایشان برای مردم تقدیر کرد و تصریح کرد: اگر بعنوان دلسوز مردم یک تذکر کوچک ندهیم در واقع تشکر کاملی نکرده ایم و آن هم مواضع ایشان در خصوص بحث بدحجابی در جامعه است که از نگاه حقیر قابل نقد است                            ن

امروز یکی از دغدغه های اصلی جامعه بحث عفاف است وبجز بعضی افراد که از روی جهل حجاب کامل را رعایت نمی کنند و باید با کارفرهنگی آنان را اصلاح کرد، با آن دسته از افرادی که با پول های استکبار بصورت کاملا هدایت شده و شبکه ای اقدام به بر هم زدن آرامش معنوی جامعه و دریدن پرده عفاف  میکنند باید برخورد مقتدرانه  صورت پذیرد که البته این وظیفه مشاورین محترم رئیس جمهور است که به جهت مشغله های شدید ایشان  اطلاعات و اخبار مربوط به کیفیت پدیده نابهنجارمانکن های ابتذال را بصورت صحیح به ایشان انتقال دهند . به هر حال مواضع ریاست جمهوری در مصاحبه تلویزیونی شان انعکاس  دهنده مواضع مومنین ، انقلابیون و روحانیت و علما نبود و امیدواریم از سوی ایشان در این زمینه تجدیدنظر صورت پذیرد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رجب گفت: از جمله راه های رسیدن به سعادت و تقوا توجه و استفاده به نحو احسن از فضائل اعمال و اذکار این ماه می باشد.

بازتاب ها:

خبرگزاری فارس: باید از حریم ولایت فقیه دفاع کرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا): شاخص ملت ایران برای مقابله با سران فتنه ولایت فقیه است



کلمات کلیدی :