سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاروان آزادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران حمله به کاروان آزادی را اقدامی غیرمعقول دانست و خاطرنشان کرد: باید اندیشید چرا اسرائیل به مرحله‌ای رسیده است که دست به اعمال غیرمعقول می‌زند که با اندک تاملی مشخص می‌شود این اعمال نتیجه مشخصی برای آن ندارد.
وی با بیان اینکه هر روز آرمان‌های امام راحل(ره) در فلسطین اشغالی در دسترس‌تر دیده می‌شود، گفت: اسرائیل امروز توان اسرائیل گذشته را ندارد و در تنگنای بسیار شدیدی قرار گرفته است.
حاجتی اضافه کرد: فضایی که امام خمینی (ره) در برابر اسرائیل به وجود آورد و مقام معظم رهبری با استقامت و امت اسلامی ایران با وفاداری و امت‌های اسلامی با پیگیری آن را رشد دادند، برای اسرائیل عرصه‌ای به وجود آوده است که میانه مرگ و زندگی است.
وی با اشاره به استیصال رژیم صهیونیستی در مواجهه با کاروان‌های آزادی یادآور شد: اگر اسرائیل با این کاروان‌ها مقابله نمی‌کرد، آنها محاصره غزه را می‌شکستند و نوار غزه‌ای که از انقلاب اسلامی الگو گرفته بود به پایگاه بی‌بدیلی برای انتفاضه تبدیل می‌شد.
حاجتیافزود: در این صورت انتفاضه به حیات خود ادامه می‌داد و سرزمین اشغالی را با انقلاب بزرگی مواجه می‌ساخت که ریشه رژیم صهیونیستی را می‌کند.
وی با بیان اینکه در صورت مقابله با این کاروان نیز آثار و تبعات ناشی از کشته‌ها و زخمی‌های حمله نظامی گریبان‌گیر این رژیم می‌شود، اظهار داشت: این وضعیت شرایطی را به وجود آوده است که مصر را وادار به بازگشایی گذرگاه رفح کرده است. 
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به راهپیمایی‌های عظیم مردمی در محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی اضافه کرد: آنچه مسلم است آنکه پیش‌بینی امام راحل(ره) مبنی بر فرارسیدن پایان عمر رژیم صهیونیستی در صورت استقامت مستمر در حال عملی شدن است.
وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با موضع‌گیری کشورهای اسلامی در قبال این جنایت اظهار داشت: حکومت‌هایی که ادعای حاکمیت مردمی و اسلامی دارند در برابر این حادثه با امتحان خطیری مواجه شده‌اند و در برابر ملت‌هایشان نمی‌توانند با بهانه‌های واهی از مقابله با جنایات اسرائیل سربازبزنند.
حاجتی خاطرنشان کرد: سردمداران کشورهای اسلامی دیگر نمی‌توانند جزایر سه‌گانه تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی را بهانه قرار دهند و با اتکا به ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی با جنایات رژیم صهیونیستی مقابله نکنند.
وی پیش‌بینی کرد در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد تحولات عمیقی در ژئوپولتیک منطقه باشیم. 
نویسنده کتاب عصرامام خمینی تصریح کرد: به زودی افکار امام راحل(ره) مناطقی را درخواهد نوردید که برای بسیاری از ما دور از دسترس به نظر می‌رسید و این تحولات به فروپاشی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی منتهی می‌شود.



کلمات کلیدی :