سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلبیپ های کوتاه و فشرده از سخنرانی های برتر

http://www.mobarezclip.com/post-1036.aspx
برای دانلود آسان کلیپ های کوتاه و برگزیده سخنرانی به آدرس فوق مراجعه نمایید

 

hajati

کلمات کلیدی : حاجتی

صحبتهای تدوین شده حجت الاسلام حاجتی پیرامون امام خامنه ای 2

 

قسمتهایی که در کلیپ اول قرار داده نشده بود  

تشرف اقا خدمت امام زمان....بعضی از 313 نفر از یاران خاص حضرت در کشور در حال خدمتند..مهیا باشید

حتما گوش کنید-

دریافت کلیپ صوتی به مدت 21 دقیقه از لینک مستقیم کیفیت بالا   

کیفیت پایین با حجم 2.4 مگابایت از لینک مستقیم  

 



کلمات کلیدی :

سخنرانی میکس شده حجت الاسلام حاجتی در مورد امام خامنه ای

آقا فرموده سید علی را تنها نمی گذاریم...

کاری از عطر باران

حتما گوش کنید!

دانلود مستقیم

دانلود غیرمستقیم

دانلود کلیپ صوتی غیر مستقیم با کیفیت 

 

 



کلمات کلیدی :

تجدید بیعت عشایر عرب و بختیار خوزستان با امام راحل و رهبری

<**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



کلمات کلیدی :

پرداخت زکات از ویِِژگی های انسانهای مومن است

 hajati

به گزارش ایرنا "حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی" شامگاه چهارشنبه در همایش فریضه الهی زکات در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول افزود: از نشانه های بارز انسانهای مومن عمل به فرایض الهی است و ادای واجبات دینی از جمله اقامه نماز، روزه داری، پرداختن خمس و زکات و دیگر فرایض موجب رستگاری می شود.
وی گفت: همین روحیه اسلامی و ولایتمداری مردم ایران بود که باعث شد فتنه های دشمنان پس از انتخابات ریاست جمهوری راه به جایی نبرد و توطئه های آنها نقش بر آب شود.
امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد که دشمن به دنبال سست کردن بنیانهای اسلامی است و در طول تاریخ تلاش کرده اند که بگویند دین و قرآن مال قبرستانها است و سعی در نفی فرایض الهی از جمله زکات و خمس کرده اند.
وی افزود: پرداخت زکات موجب تقویت نظام اسلامی در داشتن یک جامعه اسلامی پویاست ضمن اینکه عمل به این فریضه موجب فزونی مال و عاقبت بخیری می شود.
وی خاطرنشان کرد که ثابت شده که کسانی که خمس و زکات پرداخت می کنند ثبات سرمایه بیشتری دارند و این نشان می دهد که خداوند متعال خواسته که بر بندگانش جودی ببرد نه سودی بکند.
حجت الاسلام حاجتی گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که باید برای ادامه زندگی بشر بدنبال یک برنامه نو بگردد برنامه ای که بتواند زندگی بشر را یکپارچه اداره کند و جالب اینکه آنها آرام آرام دارند به صراحت اعلام می کنند که این برنامه در هیچ مکتبی نیست مگر در اسلام و برنامه ای را بر گرفته از قرآن و اسلام دارند تدوین می کنند که اصل سرمایه را تضمین می کند.

لینک خبر: http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1099161



کلمات کلیدی :

امروزه ایران در بهترین شرایط جهانی است

 mحجت‌الاسلام احمد‌رضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی به تصور اینکه ایران هم مانند عراق و افغانستان است، در حال یاوه‌گویی هستند، ولی باید بدانند که زمان این تهدید‌ها برای ایران اسلامی به سرآمده است.
وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در بهترین شرایط بین‌المللی قرار دارد، گفت: ایران اسلامی در شرایط کنونی از نظر جایگاه در جهان شرایط مناسبی دارد و می‌توان ایران را به عنوان بزرگ عدالت‌خواه جهان نام نهاد.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تهدید ایران به استفاده از بمب افزود: آمریکا با داشتن آخرین تجهیزات نظامی پیشرفته و با این که در غرب و شرق کشور ما پایگاه نظامی دایر کرده است، باز هم در برابر توان، اراده و ایمان نیروهای مسلح ایران اسلامی احساس ناتوانی کرده و ما را تهدید به بمب اتم می‌کند.
حاجتی گفت: لازم است بار دیگر به آمریکایی‌ها عملیات پنجه عقاب و شکست مفتضحانه‌شان در صحرای طبس را به آنها یادآوری کرد و بار دیگر به آنها گوشزد کرد که پنجه‌های آنها شکسته است‌، ملت ایران اسلامی خدا را دارد و ملتی خستگی ناپذیر است.
وی آمریکا را ابرقدرتی پوشالی خواند و گفت: تهدید‌هایی که آمریکا می‌کنند نشان از ضعف و ناتوانی در برابر قدرت ایران است و باید به این امر بالید که قدرت ایران به قدری افزایش یافته است که دشمنان برای مقابله با آن ایران تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای می‌کنند.
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی از نظر تسلیحات جنگی و اطلاعات با30 سال پیش بسیار متفاوت است و دشمنان ایران به این امر کاملا آگاه هستند.

منبع:فارس

لینک همین خبر در خبرگزاری ها:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902030535

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1072747&IdZone=70



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی

امام جمعه موقت اهواز و مدیر حوزههای علمیه خوزستان تأکید کر

مملکتی که پیرو ولایت فقیه است، بحران پذیر نیست.

 فرازونشیب های زیادی در تاریخ انقلاب بوده است که در موارد متعدد مقام معظم رهبری حکیمانه آنها را حل و فصل نموده و کشتی انقلاب را عبور داده اند لذا باید توجه شود که در دام دشمن نیفتاد و اجازه نمی‌دهیم که در این گرد و غبارهای سیاسی جریان واداده و اپوزیسیون میدان‌داری کنند. حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی با اشاره به اتفاقات رخداد اخیر، بهترین راه حل برون رفت از این وضعیت را تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه دانست و اظهار داشت: گاهی اوقات بعضی از صاحبنظران چون از عینک خودشان وقایع جامعه را تحلیل می کنند، دچار اشتباه می شوند و بر اساس همین امر مثلاً کسی جامعه را بحرانی توصیف می کند ولی باید اذعان داشت که جامعه ای که سرسپرده ولایت فقیه است و منتسب به ائمه?اطهار(ع) است، بحرانی را احساس نمی کند و در واقع مملکتی که پیرو ولایت فقیه است، بحران پذیر نیست.

چاپ شده در روزنامه ایران http://iran-newspaper.com/1388/5/8/Iran/4273/Page/3/Index.htm



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی

علی زمان دیگر تنها نخواهد ماند

کاسه صبر ملت دیگر به سر آمده و این آخرین هشدار به فتنه گران است


به گزارش ایسنا- حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی (9 دی‌ماه) در همایش بزرگ عاشوراییان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در روز عاشورای امسال عده‌ای فتنه‌گر به عزاداران حسینی حمله‌ور شدند و به آن حضرت اهانت کردند و امروز ما شرمنده امام حسین(ع) هستیم.

وی افزود: امروز چه شده که پس از حدود 1400 سال دوباره به قیام امام حسین(ع) حمله شده است. باید علت را در تاریخ معاصر ایران جستجو کرد.

حاجتی تصریح کرد: در تاریخ معاصر ایران پهلوی ملعون را به عنوان نمونه داریم که به حمایت انگلیس بر سر کار آمد و به دستور خیانت‌کاران انگلیسی نیز مجالس عزاداری امام حسین(ع) را تعطیل می‌کرد و محمد رضا پهلوی خائن نیز شب عاشورا را به عنوان شب جشن عروسی خود انتخاب کرد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: فتنه‌گرانی که در روز عاشورا به خیابان‌های تهران ریختند و به زن و مرد عزادار حسین(ع) حمله‌ور شدند هدفی جز هتک حرمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ندارند.

وی تاکید کرد: در روز عاشورای امسال فتنه‌گران، عزاداران حسینی را از بالای پل به پایین پرت کردند و به نیروی انتظامی زحمت‌کش اهانت کردند. آنان که کلاه کاسکت‌های ماموران نیروی انتظامی را در روز عاشورا بر روی چوب در دست گرفته بودند همان‌هایی هستند که در روز عاشورا سرهای بریده یاران حسین(ع) را بر سر نیزه کردند.

حاجتی گفت: ریشه فتنه‌گران را باید در عاشورا سال 61 هجری قمری یافت.

امام جمعه موقت اهواز افزود: در عاشورای سال 61 هجری قمری نیز امام حسین(ع) برای اثبات ولایت حضرت علی(ع) به جنگ سپاه یزید رفتند.

وی تصریح کرد: زمانی که در جنگ‌های حضرت علی(ع) دشمنان علی(ع) قرآن بر سر نیزه‌ها می‌کردند، یاران علی(ع) و بعضی خواص به علی(ع) شک کردند و او را تنها گذاشتند و امروز نیز عده‌ای غافل پرچم سبز علوی را دستمایه خود کرده‌اند.

حاجتی خاطرنشان کرد: امروز به دشمنان و فتنه‌گران اعلام می‌کنیم که علی زمان دیگر تنها نخواهد ماند و حسین زمان در کربلای امروز به زمین نخواهد افتاد.

وی بیان کرد: مشاور امنیت ملی آمریکا چندی پیش اعلام کرده بود که خوشحال هستم که در ایران موج تازه‌ای به وجود آمده که مصمم است حکومت اسلامی را در هم ریزد. دین باید از سیاست جدا باشد و در ایران روشن فکرانی وجود دارد که اشارات ما را دنبال می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مسوول مسائل ایران در وزارت امور خارجه آمریکا نیز گفته است که اگر موج مخالف در ایران از سد روحانیت عبور کند می‌تواند ولایت فقیه را با تردید مواجه کند. فتنه‌گرانی که پیرو حرف سران استکبار هستند بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: کاسه صبر ملت به سر آمده و دیگر اجازه نخواهیم داد که ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) و حسین (ع) مورد هتک حرمت قرار گیرد.

حاجتی تصریح کرد: به سران فتنه نیز هشدار می‌دهیم که دیگر جیره‌خواری دشمن بس است و بدانند که این آخرین هشدار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند رزمندگان خوزستان برای مقابله با فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات راه تهران را در پیش خواهند گرفت.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: از مسؤولان قوه قضاییه به ویژه ریاست این قوه نیز درخواست داریم که منافقان خائن را در هر لباسی که هستند به سزای عمل خود برسانند.



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی

سران فتنه

هرکس در مقابل مولایمان خامنه ای بایستد پاسخ فراموش ناشدنی دریافت خواهد کرد

هزاران نفر از
اقشار مختلف مردم اهواز امروز عصر در راهپیمایی خودجوشی حرمت شکنی منافقین در روزعاشورای حسینی نسبت مقدسات اسلام را  محکوم کردند، این راهپیمایی که بدون سازماندهی های معمول و بصورت خودجوش برگزار شد از میدان شهدای اهواز آغاز و تا مقابل ساختمان دادگستری خوزستان ادامه پیدا کرد.
راهپیمایان که پلاکاردها وپارچه نوشته‌هایی با مضامین "می‌میریم می‌جنگیم افسر جنگ نرمیم "، "نه سازش نه تسلیم سیدعلی ما هستیم "، "خطوط قرمز ما خط سبز ولایت " و... را به همراه داشتند در محکومیت فتنه‌گران و اغتشاشگران شعارهای کوبنده "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست "، "ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم "، "خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است و شعار«مرگ برموسوی ، مرگ بر کروبی»سر دادند .


حجت الاسلام والمسلمین حاجتی که از ابتدا به همراه جمعی از مسئولین اصولگرادر صف اول راهپیمایی حضور داشت طی سخنانی ضمن اعلام مواضع انقلابی مردم خوزستان گفت: انتظار امت حزب‌الله از دستگاه قضایی این است که بدون مسامحه و در نظر گرفتن مصالح جنبی هر کس را با هر عنوان و سابقه که در خط دشمن قرار گرفته، قاطعانه سرجای خود بنشاند. وی خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: صبر مردم هم حد و اندازه‌ای دارد و اگر کاسه صبر مردم لبریز شود، آنان خود با اغتشاشگران و عوامل آشوب برخورد خواهند کردو البته مواضع صریح و بجای شما هم که عالمی با بصیرت هستید نوید برخورد محکم با منافقین را می دهد.

وی خطاب به سران فتنه گفت: شما آنقدر ارزش ندارید که این جمعیت برای شما تجمع نماید این مردم امروز اینجا جمع شده اند تا از مولایشان حسین(ع) عذرخواهی کنند که حرمت عاشورا و عزادارنش را عده ای منافق شکستند و حتی از ارامنه و بت پرستان هندو هم ادب نیاموختند که حرمت عزای حسین (ع) را نگه میدارند(در این هنگام فریاد "لبیک یا حسین" مردم بلند شد). نویسنده کتاب «عصرامام خمینی»خطاب به حامیان بیگانه فتنه گران گفت: ما درک می کنیم که چرا اینگونه احساس خطر کرده اید در عصری که عصر امام خمینی «ره» است و موج اسلام گرایی در حال فراگیری جهان است ، منافع شما از مرزهای فلسطین و یمن گرفته تا دیگر نقاط جهان در حال خطر می باشد و دلیل آن هم این است که امروز ولایت فقیه در اوج قله نفوذ خود به سر می برد
،  شما نیز تمام توان خود را برای مخدوش جلوه دادن اصل اصیل ولایت فقیه بکار بسته اید و ما چون می دانیم شما چه حربه ای در سر دارید همواره می گوییم«مرگ بر ضد
ولایت فقیه».
امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از بیانات خود خطاب به سران فتنه و اغتشاش گفت: آنها که ابزار دست دشمن شده‌اند، ابزار بی‌اراده هستند و نه تنها
در برابر ملت ایران بلکه برای دشمنان ولایت فقیه و تشیع هم حتی ارزش ندارند و از هم‌اکنون آنان را دور ریخته‌اند.
رئیس دفتر نمایندگی حوزه علمیه قم درخوزستان افزود: صراحتاً می گویم که ما با هیچ کس پیمان اخوت نبسته ایم و هرکس در مقابل مولایمان و ولی امرمان امام خامنه ای بایستد از امت حزب الله پاسخ فراموش ناشدنی دریافت خواهد کرد. حجت الاسلام حاجتی در پایان  خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشت: ای ارباب و سید و سالار ما، افتخار می‌کنیم به اینکه رهبری همچون خمینی داریم و خوشحالیم در محضر شما جان خود را فدا کنیم. تجمع کنندگان درپایان با قرائت بیانیه وی ضمن محکوم نمودن بی حرمتی به مقدسات اسلام و اصل اصیل ولایت فقیه از دستگاه قضایی خواستند تا سران نفاق و فتنه را به اشد مجازات برساند.




کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی

وحدت حوزه و دانشگاه باید به عرصه عمل برسد

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز دیگر لازم نیست درباره وحدت حوزه و دانشگاه سخن بگوییم، زیرا حوزه و دانشگاه به وحدت در نگاه و هدف رسیده‌اند؛ امروز باید به اتحاد در عرصه عمل برسیم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ حجت‌السلام و المسلمین احمدرضا حاجتی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که شامگاه گذشته(چهارشنبه، 25 آذرماه) در مهمانسرای دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار داشت: پا برجایی جمهوری اسلامی پس از گذشت 30 سال، نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی افزود: البته در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه نواقصی هم وجود دارد که نیازمند اعتماد و هماهنگی بیشتر در برنامه‌ریزی هستیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و با بیان اینکه باید به نحوی در کشور کار کنیم که 50 سال آینده زبان علم، فارسی شود، تاکید کرد: از زمان رنسانس به بعد کشورهای غربی از تولیدات عملی مسلمانان استفاده کردند و امروز باید تلاش کنیم علم را به کشور بازگردانیم و کاری کنیم که زبان علم فارسی شود.

وی افزود: برای فارسی کردن زبان عمل نیازمند برنامه‌ریزی، همکاری و هم‌فکری اساتید حوزه و دانشگاه هستیم و نخبگان این 2 نهاد باید به هم کمک کنند.

حاجتی گفت: در صورتی که در برخی تولیدات علمی در دانشگاه‌ها مانند علم نجوم و فیزیک، از یک عالم دینی هم استفاده شود مفید است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: بحرانی که امروز غرب گرفتار آن شده، ناشی از فاصله گرفتن از دین و معنویت است و به گفته بسیاری از دانشمندان غربی، قوانین اسلام در قرن‌ها پیش، از قوانین حاکم بر آمریکا پیشرفته‌تر است و حقوقی که زن مسلمان در 14 قرن پیش داشته هنوز زن انگلیسی آن‌ها را به دست نیاورده است. 


لینک خبر: http://khouzestan.isna.ir/MainKhouzestan/NewsView.aspx?ID=News-74032


کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی
   1   2      >