سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجت الاسلام حاجتی در اولین نمازجمعه سال 1389 اهواز عنوان کرد:

تدبیر رهبری بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

 حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی  در نخستین خطبه سال جدید نماز جمعه شهرستان اهواز اظهار داشت: تدبیر نامگذاری سال جدید به نام "همت مضاعف و کار مضاعف " سبب شده است که دشمنان در برابر این تدبیر متحیر شوند.

حاجتی
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اتفاقات بسیار زیادی رخ داد که سبب شد انقلاب در توفان‌های شدیدی بیفتد، افزود: تنها راه نجات جمهوری اسلامی از توفان‌های توطئه دشمنان اطاعت از رهبری است و این امر در سال جاری به صورت کامل از طرف مردم انجام شد.
امام جمعه موقت شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر صحیح همه ساله نامگذاری‌هایی می‌کند که بعدها ضرورت آن نامگذاری مشخص می‌شود و امسال نیز با تدبیر صحیح نامی راهگشا بر سال نهاد تا وظیفه مسئولان به شایستگی مشخص باشد.
حاجتی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان گفت: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 میلیون نفر در استان خوزستان در قابل کاروان‌های راهیان نور حاضر شوند که این تعداد زائر سرزمین‌های نورانی خوزستان نیازمند خدمات‌رسانی هستند و دستگاه‌‌های مربوطه همه باید در راستای خدمت‌رسانی و استقبال پرشور از این کاروان‌ها تلاش کنند.
وی با تسلیت گویی به مناسبت رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: این بانوی بزرگ اسلام دارای فضائل بسیار زیادی بوده است و باید در راستای شناخت شخصیت این بانوی بزرگ تلاش شود.
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: تلاش در راستای شناخت فضائل معصومان از تلاش‌های متبرک به شمار می‌آید. 

 

در رسانه ها:

خبرگزاری جمهوری اسلامی  http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1024615&IdZone=70

خبرگزاری فارس                http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901060169



کلمات کلیدی :

خواص باید با پرهیز از سکوت و دوپهلو گویی به میدان بیایند.

حجت الاسلام احمدرضا حاجتی درخطبه های  نماز جمعه اهواز افزود: ما به سران خبیث فتنه واربابانشان در خارج می گوییم که سقیفه تکرار نخواهد شد واین امت همواره پشیبان رهبری خواهند بود.
وی اضافه کرد:به پیشگویی امام افرادی هستند امروز که نشسته اند تاایران اسلامی به سلطنت برگرددوجمهوری غیر مذهبی و دموکراتیک درکشور برپا کنند اما اینها همه از شیطان بزرگ گرفته تا اذناب داخلی او به قبرستان خواهند رفت.
امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: تصاویراغتشاشات را مردم از صدا و سیما دیده اند افرادی که در مقابل پاره کردن تصویر امام و رهبری سکوت کردند منتظر ساقط شدن ولایت فقیه هستند،انانکه پشت پرده نشستند وفرزندانشان را کنترل نکردند ،رفراندوم را پیشنهاد می کنند.
وی با بیان اینکه اینها مشکل پیدا کرده اند ،گفت: مرتب بیانیه صادر می کنند و معلوم نیست مخاطبشان کیست ،آیااینها ندای امت اسلامی را از ته دل نشنیدندچرا در قبال حمله پش از انتخابات به آن مادر و دختر و قتل آنان و حمله به پایگاه بسیج،کشته ومجروح شدن هزار مامور نیروی انتظامی وروانه شدن 500تا600بسیجی به بیمارستان بدست فتنه گران سکوت کردند؟
حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه امت اسلامی می تواند در چندثانیه طومار آنها را درهم بپیچاند گفت: آقا فرمودند که عقل سالم حکم می کند و البته شرع هم قاطعانه می گوید که علاج فتنه ها در صراحت بیان در تبیین حق است .
وی با اشاره به لزوم سخن گفتن واعلام موضع صریح خواص گفت: خواص باید با پرهیز از سکوت و دوپهلو گویی به میدان بیایند.
وی با انتقاد از مجمع روحانیون مبارز گفت: مجمع روحانیون مبارز دو بار بیانیه داد واز مردم خواست به خیابانها بریزند. معلوم نیست مخاطب این بیانیه ها کیست.
وی تاکید کرد: آنهایی که هشت ماه است با بنگاه سخن پراکنی بی بی سی و مناشه امیر و رادیو رژیم صهیونیستی ...که عاملان آن نوعا معتاد واهل شرب خمر و فحشا هم هستند یکدست شده اند تا آقا را از ولایت فقیه بیندازند وعلی را دوباره بر سرچاه ببرند ،کورخوانده اند.
خطیب جمعه اهواز گفت : همه دنیا حتی پدرسوخته ها هم به کروبی ومیرحسین ارادت دارند وازآنها طرفداری می کنند پس معلوم می شود ریگی به کفش این دو نفر هست .
حجت الاسلام حاجتی همچنین دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان گفت: دراین سفر مابه ایشان گفتیم که کار خوزستان از تعارف گذشته ،از وضعیت گرد و غبار واشتغال گرفته تا توطئه حساب شده دشمن در ناامن کردن استان به ویژه اهواز ،ازاین رو رفع مشکلات استان نیازمند عزم جدی است.
وی اضافه کرد: خوزستان نیازمند توسعه دینی ،مذهبی،امنیتی،اجتماعی و اقتصادی است وتحقق این توسعه در گرو وجود مدیران دلسوز وپرتلاش است که از زد و بند وزیرمیزی نفرت داشته وولایتی باشند تا بتوانند استان رادراین ابعاد توسعه دهند وما امیدواریم مطالبات و خواسته های مردم این استان را تحقق بخشند.
منبع: http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=912234



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی

مرور تاریخ/روز پرخروش مصلای اهواز

خطبه ای که تا مدتها در خاطره ها خواهد ماند/خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی دردفاع از ولایت فقیه و ولی امر مسلمین هیچگاه تردید نخواهند کرد.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام احمد رضا حاجتی  در خطبه‌های نماز جمعه ‌اهواز با بیان اینکه تریبون نماز جمعه محلی برای استحکام بخشیدن به وحدت آحاد جامعه و دفاع از ولایت فقیه است، تصریح کرد: آنها که فکر می‌کنند از این جایگاه می‌توانند حرف‌های آمریکا و اسراییل را بزنند، کور خوانده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه محلی برای شادکردن دل امت حزب‌الله است نه جایگاهی برای شادکردن آنها که در نماز جمعه سوت و کف می‌زنند و با کفش به اقامه نماز می‌ایستند و حتی قبله را نمی‌دانند.
خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آنها که خطا رفته‌اند، در حقیقت ولایت فقیه را نشناخته‌اند اما آگاه باشند که ملت ایران با اطاعت از آیه اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولوالامر منکم، دامان سید علی خامنه‌ای را رها نمی‌کند و این از آثار تقوامداری ملت است.
‌حاجتی اظهار داشت: اختلاف سلیقه در موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در میان اقشار ملت در داخل قابل حل است و نیاز نیست سخنان و تزهای اوباما و رامسفلد و سازمان سیا برای مردم ایران تکرار شود.
وی تاکید کرد: کشور در حال حاضر یکی از باثبات‌ترین دوره‌ها را درحیات جمهوری اسلامی طی می‌کند و به کوری چشم دشمنان، آرامشی اکنون بر کشور حاکم است که مثال‌زدنی است.
همین خبر در فارس:http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8805020527



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی

آل سعود خائن در ایام حج نیز از کشتار شعیان دست برنداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: آل سعود در روز‌های گذشته خیانت‌های بسیار زیادی را در حق مسلمانان روا داشته است که با نام اسلام به کشتار شیعیان پرداخته است و این امر سرسپردگی این کشور را به خوبی مشخص کرده است.
وی افزود: عربستان با سرسپردگی به خواسته استکبار جهانی دست به جنایاتی نا‌بخشودنی می‌زند که این امر خیانتی آشکار است.
وی افزود: روزهای پر برکت ایام حج که خود برای مسلمانان بسیار مبارک است و جنگ در قاموس مسلمانان در این روزها حرام است به زمانی برای کشتار شیعیان یمن مبدل شده است و این امور تنها به دلیل ترس از زنده شدن تشیع در مکانی دیگر در خاورمیانه به جز ایران است.
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: ملت بسیجی و همیشه در صحنه ایران با جدیت این امر بسیار زشت و ناروا را در امور سیاسی محکوم می‌کند و در برابر این اقدامات ایستادگی خواهد کرد.
حاجتی با اشاره به تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اهواز گفت: بیش از 95 درصد شرکت کنندگان در این مراسم جوانان و دانشجویان بوده‌اند که این امر نشانی از پیروی شهدا در سنین جوانی است که در جامعه جوان ایران موج می‌زند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به فضائل روز عرفه تاکید کرد: روز عرفه مجالی برای شناخت بیشتر خداست و این امر ابتدا باید با شناخت خود آغاز شود.
وی حضرت ابراهیم(ع) را به واسطه این فداکاری اسوه‌ای بزرگ معرفی کرد و گفت: حضرت ابراهیم(ع) در راه خدا از جوان خود که وجودش بسیار عزیز بود گذشت و به این دلیل از سوی خدا به عنوان اسوه برگزیده شده است.
همچنین حاجتی روز نیروی دریایی را نیز تبریک گفت.



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی