سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوران امام

حاجتی

حدود 9 سال پس از نامه امام خمینی(ره) به گورباچف خبرنگاری از گورباچف پرسید آیا همانگونه که امام راحل پیش‌بینی می‌کرد صدای خرد شدن استخوان‌های مارکسیسم را شنیدید که گورباچف در پاسخ گفت: امام خمینی(ره) در بعد زمان نمی‌گنجید و آینده‌ها را می‌دید.



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی چهارشنبه شب در سخنانی در همایش عصر امام خمینی(ره) در مدرسه حجتیه با اشاره به گذشت حدود 50 سال از آغاز نهضت امام خمینی(ره) در سال 41 اظهار داشت: امروز عده‌ای می‌خواهند چنین القا کنند که دیگر از امام خمینی(ره) خبری نیست اما اینها صداهای شیطان است.
وی با بیان اینکه از مراکش تا هند و پاکستان و بیروت و مصر و مغرب صدها شبکه ماهواره‌ای تلاش می‌کنند تا این فکر را القا کنند که دوران امام خمینی(ره) به پایان رسیده است، اظهار داشت: اما واقعیت چیز دیگری است و امام خمینی(ره) مطالبی را پیش‌بینی کرده‌اند که امروز آنها را درک می‌کنیم.
نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی(ره) در سال 1341 شمسی در حالی که در مدرسه فیضیه سخنرانی می‌کردند، گفتند حرکتی که ما آغاز کردیم در قم نمی‌گنجد و چه بسا در ایران هم نگنجد.
وی ضمن بیان خاطراتی از پایمردی امام راحل در نهضت خود خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با دستورات خود که از ناحیه امام زمان(عج) به ایشان القا می‌شد، تمام توطئه‌های رژیم پهلوی را خنثی کردند.
حاجتی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ایمان و امداد غیبی بر دشمنان غلبه کرد، اظهار داشت: حدود 9 سال پس از نامه امام خمینی(ره) به گورباچف خبرنگاری از گورباچف پرسید آیا همانگونه که امام راحل پیش‌بینی می‌کرد صدای خرد شدن استخوان‌های مارکسیسم را شنیدید که گورباچف در پاسخ گفت: امام خمینی(ره) در بعد زمان نمی‌گنجید و آینده‌ها را می‌دید.
وی با اشاره به دیدار تعدادی از جوانان حزب‌الله با امام راحل(ره) خاطرنشان کرد: امام(ره) در آن زمان که رژیم صهیونیستی یکه‌تازی می‌کرد به آن جوانان گفت «اسرائیل باید از بین برود و در پیشانی شما پیروزی را می‌بینم». 
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دوران امام خمینی(ره) تازه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: دوران ما عصر امام خمینی(ره)‌ است که امواج اسلام‌گرایی و شیعه‌گرایی دنیا را درنوردیده است.
وی با اشاره به حمله ارتش یمن و عربستان به تعدادی از شیعیان یمنی به منظور نابود ساختن آنها اضافه کرد: با این حال شیعیان یمنی توانستند در یک نوار استراتژیک ساحلی مستقر شوند.
حاجتی گفت: با وجود آنکه صدها سایت اینترنتی به افکار امام راحل(ره) حمله می‌کنند، امام خمینی(ره) همچنان زنده است و آثار افکار او در اقصی‌نقاط جهان تاثیرگذار است.



کلمات کلیدی :