سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی زمان دیگر تنها نخواهد ماند

کاسه صبر ملت دیگر به سر آمده و این آخرین هشدار به فتنه گران است


به گزارش ایسنا- حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی (9 دی‌ماه) در همایش بزرگ عاشوراییان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در روز عاشورای امسال عده‌ای فتنه‌گر به عزاداران حسینی حمله‌ور شدند و به آن حضرت اهانت کردند و امروز ما شرمنده امام حسین(ع) هستیم.

وی افزود: امروز چه شده که پس از حدود 1400 سال دوباره به قیام امام حسین(ع) حمله شده است. باید علت را در تاریخ معاصر ایران جستجو کرد.

حاجتی تصریح کرد: در تاریخ معاصر ایران پهلوی ملعون را به عنوان نمونه داریم که به حمایت انگلیس بر سر کار آمد و به دستور خیانت‌کاران انگلیسی نیز مجالس عزاداری امام حسین(ع) را تعطیل می‌کرد و محمد رضا پهلوی خائن نیز شب عاشورا را به عنوان شب جشن عروسی خود انتخاب کرد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: فتنه‌گرانی که در روز عاشورا به خیابان‌های تهران ریختند و به زن و مرد عزادار حسین(ع) حمله‌ور شدند هدفی جز هتک حرمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ندارند.

وی تاکید کرد: در روز عاشورای امسال فتنه‌گران، عزاداران حسینی را از بالای پل به پایین پرت کردند و به نیروی انتظامی زحمت‌کش اهانت کردند. آنان که کلاه کاسکت‌های ماموران نیروی انتظامی را در روز عاشورا بر روی چوب در دست گرفته بودند همان‌هایی هستند که در روز عاشورا سرهای بریده یاران حسین(ع) را بر سر نیزه کردند.

حاجتی گفت: ریشه فتنه‌گران را باید در عاشورا سال 61 هجری قمری یافت.

امام جمعه موقت اهواز افزود: در عاشورای سال 61 هجری قمری نیز امام حسین(ع) برای اثبات ولایت حضرت علی(ع) به جنگ سپاه یزید رفتند.

وی تصریح کرد: زمانی که در جنگ‌های حضرت علی(ع) دشمنان علی(ع) قرآن بر سر نیزه‌ها می‌کردند، یاران علی(ع) و بعضی خواص به علی(ع) شک کردند و او را تنها گذاشتند و امروز نیز عده‌ای غافل پرچم سبز علوی را دستمایه خود کرده‌اند.

حاجتی خاطرنشان کرد: امروز به دشمنان و فتنه‌گران اعلام می‌کنیم که علی زمان دیگر تنها نخواهد ماند و حسین زمان در کربلای امروز به زمین نخواهد افتاد.

وی بیان کرد: مشاور امنیت ملی آمریکا چندی پیش اعلام کرده بود که خوشحال هستم که در ایران موج تازه‌ای به وجود آمده که مصمم است حکومت اسلامی را در هم ریزد. دین باید از سیاست جدا باشد و در ایران روشن فکرانی وجود دارد که اشارات ما را دنبال می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مسوول مسائل ایران در وزارت امور خارجه آمریکا نیز گفته است که اگر موج مخالف در ایران از سد روحانیت عبور کند می‌تواند ولایت فقیه را با تردید مواجه کند. فتنه‌گرانی که پیرو حرف سران استکبار هستند بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: کاسه صبر ملت به سر آمده و دیگر اجازه نخواهیم داد که ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) و حسین (ع) مورد هتک حرمت قرار گیرد.

حاجتی تصریح کرد: به سران فتنه نیز هشدار می‌دهیم که دیگر جیره‌خواری دشمن بس است و بدانند که این آخرین هشدار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند رزمندگان خوزستان برای مقابله با فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات راه تهران را در پیش خواهند گرفت.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: از مسؤولان قوه قضاییه به ویژه ریاست این قوه نیز درخواست داریم که منافقان خائن را در هر لباسی که هستند به سزای عمل خود برسانند.



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی