سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آل سعود خائن در ایام حج نیز از کشتار شعیان دست برنداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: آل سعود در روز‌های گذشته خیانت‌های بسیار زیادی را در حق مسلمانان روا داشته است که با نام اسلام به کشتار شیعیان پرداخته است و این امر سرسپردگی این کشور را به خوبی مشخص کرده است.
وی افزود: عربستان با سرسپردگی به خواسته استکبار جهانی دست به جنایاتی نا‌بخشودنی می‌زند که این امر خیانتی آشکار است.
وی افزود: روزهای پر برکت ایام حج که خود برای مسلمانان بسیار مبارک است و جنگ در قاموس مسلمانان در این روزها حرام است به زمانی برای کشتار شیعیان یمن مبدل شده است و این امور تنها به دلیل ترس از زنده شدن تشیع در مکانی دیگر در خاورمیانه به جز ایران است.
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: ملت بسیجی و همیشه در صحنه ایران با جدیت این امر بسیار زشت و ناروا را در امور سیاسی محکوم می‌کند و در برابر این اقدامات ایستادگی خواهد کرد.
حاجتی با اشاره به تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اهواز گفت: بیش از 95 درصد شرکت کنندگان در این مراسم جوانان و دانشجویان بوده‌اند که این امر نشانی از پیروی شهدا در سنین جوانی است که در جامعه جوان ایران موج می‌زند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به فضائل روز عرفه تاکید کرد: روز عرفه مجالی برای شناخت بیشتر خداست و این امر ابتدا باید با شناخت خود آغاز شود.
وی حضرت ابراهیم(ع) را به واسطه این فداکاری اسوه‌ای بزرگ معرفی کرد و گفت: حضرت ابراهیم(ع) در راه خدا از جوان خود که وجودش بسیار عزیز بود گذشت و به این دلیل از سوی خدا به عنوان اسوه برگزیده شده است.
همچنین حاجتی روز نیروی دریایی را نیز تبریک گفت.



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی