سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهانت به امام(ره) ، اعلام جنگ با اندیشه های اوست

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در مراسمی که به منظور محکوم کردن حرکت توهین‌آمیز برخی عناصر خودفروخته به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره) در مسجداعظم اهواز برگزار شد، گفت: من از زبان ملت به دشمنان کوردل می‌گویم که آنقدر ارزش ندارید که این سیل خروشان باز هم بر علیه شما راه بیافتد. این حرکت شما بهانه‌ای است که باز هم امت حزب‌الله در صحنه حضور پیدا کند. امروز دلیلی برای یک بیعت مجدد است.

امام جمعه موقت اهواز در این مراسم اظهار داشت: توهین به امام خمینی(ره) تنها به پاره کردن یک عکس خلاصه نمی‌شود بلکه این اعلام جنگی رسمی با اندیشه‌های امام راحل(ره) است و باید همگی هوشیار باشیم. اما این حضور پرشکوه و با عظمت چشم دشمنان اسلام را کور کرده و نشانه‌ تقوای بالای شماست.

حاجتی در ادامه از عملکرد غلط برخی خواص بی بصیرت که تغذیه رسانه ای بیگانگان را فراهم می کردند انتقاد کرد و آنان را به طلحه و زبیر های زمان تشبیه نمود.

وی با استناد به روایتی از امام صادق(ع) که می فرماید "العالم به زمانه لایهجم علیه اللوابس"  افزود: کسی که عالم به زمان خود باشد فریب توطئه های دشمن را نمی خورد درغیر این صورت یا فریب می‌خورد یا با نیرنگ و برنامه‌ریزی او را فریب می‌دهند.

حاجتی در ادامه افزود:  اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری واجب است و مقابله با دشمنان اندیشه‌های امام راحل نیز باید با شدت از طرف مردم دنبال شود.

میراحمدرضا حاجتی ادامه داد: ما از همین جا به دشمنان کوردل اسلام با صدای بلند اعلام می‌کنیم، هیچ گاه راه امام خمینی(ره) را فراموش نخواهیم کرد. دشمن با برنامه‌ریزی و هزینه‌های میلیاردی که برخود تحمیل کرده بود با سوء استفاده از انسان‌های بی‌بصیرت گمان می‌کرد که دیگر بعد از 16 آذرماه ملتی در صحنه نباشد، اما ضربه دیگری را از ملت با عظمت ایران متحمل شد و بازهم با حضور پرشور مردم مواجه گردید.

مدیر دفتر نظارت بر حوزه های علمیه خوزستان گفت: ای امت شهید پرور، طلاب و روحانیون از شما می‌پرسم امروز دشمن کجا را نشانه گیری کرده است؟ آیا فقط پاره کردن عکس امام خمینی(ره) او را به اهدافش می‌رساند؟ امام خمینی(ره) این دعوت الهی را لبیک گفت و حیات طیبه الهی را پیدا کرد. او روح الهی را در مردم دمید و به همین دلیل سال‌های سال مورد اجابت واقع شد.

نویسنده کتاب "عصرامام خمینی«ره»" خاطرنشان کرد: شهید مرتضی مطهری در یکی از کتاب‌های خود می‌نویسد به راستی چرا این مردم با یک اشاره از امام خمینی(ره) این گونه شیفته وی می‌شدند و سینه خود را مقابل گلوله سپر می‌کردند. آری با اشاره همین مرد بزرگوار بود که مردم 21 بهمن ماه حکومت نظامی را شکستند و در دوران دفاع مقدس فرزندان خود را به جبهه فرستادند. علت اصلی آن این است که مردم، شیعیان و ملت اسلامی نور رخسار پیامبر(ص) و امیرالمومنین (ع) را در چهره این امام بزرگوار مشاهده می‌کردند.

وی بیان کرد: شیعیان در طول 14 قرن صحبت‌هایی را در مورد پیامبر(ص)، امیرالمومنین(ع)، حسین بن علی(ع)، زینب کبری(س) و عباس(ع) شنیده بودند و جلوه ای از تمام این حماسه‌ها را در امام خمینی(ره) دیدند و لذا سر سپرده وی شدند و جان خود را در این راه نهادند؛ راه امام راه انبیاست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی درباره کتابی که در سال 1365 توسط آمریکا بر علیه امام خمینی(ره) به چاپ رسیده بود، عنوان کرد: در زمان حیات امام این کتاب 1150 صفحه‌ای توسط دشمنان دین و اسلام در آمریکا به چاپ رسید که هم اکنون نیز مزدوران خود را در ایران حمایت می‌کند. در نهایت این کتاب به طور غیر مستقیم در جلسه‌ای نیمه عمومی به دست امام (ره) رسید و در جواب آن فرمود " نیازی به جوابیه نیست. "ان الله یدافع عن الذین امنوا".

وی ادامه داد: تا آن زمان چیزی حدود 200 هزار عنوان مقاله و کتاب بر علیه امام به رشته تحریر در آمده بود. امروز نیز بیش از 70هزار سایت اینترنتی و صدها شبکه تلویزیونی و رادیویی به توزیع مطالب علیه امام می پردازند که نوعاً بدست صهیونیست ها، ضدانقلاب، سازمان های جاسوسی، بهائیت و وهابیت اداره می شوند که این موضوع نشان می‌دهد توطئه‌های دشمنان اسلام مربوط امروز و دیروز نیست. و خود نشان دهنده حیات حضرت امام می باشد که ندای رسای او از حلقوم مبارک جانشین شایسته اش امروز هم به گوش جهانیان می رسد

پ‍ژوهشگر انقلاب اسلامی  درباره نوشته‌های "بوریس موزلیش" مفسر غربی در کتاب خود به نام "خمینی، مخفی" عنوان کرد: این نویسنده در کتاب خود می‌نویسند : من شهادت می‌دهم انقلاب این مرد یک نیمه پنهان دارد و نیمه پنهان انقلاب این مرد بر تمام جهان سروری خواهد کرد. این مطالب نشان می‌دهد که آنها نیز به عظمت و شهامت این امام پی برده بودند.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک ماه و 12 روز پیش از رحلت خود به مسئولان نظام جمهوری اسلامی تذکر می‌دهد که این انقلاب معطوف به ایران نیست و فراتر از مرزهای ایران است. این انقلاب نقطه شروع انقلاب جهانی اسلام به پرچم‌داری امام زمان(عج) است.

امام جمعه موقت اهواز درپایان خواستار برخورد جدی با عاملان توهین به امام خمینی(ره) شد و گفت: برخورد سخت با این عاملان راه را برای تکرار این برخورد‌ها می‌بنندد و دشمنان را ناکام می‌کند، جمعیت انبوه حاضر نیز که در حضور نماینده ولی فقیه درخوزستان حضرت آیت الله موسوی جزائری بودند با تکبیرهایی به تایید سخنان وی پرداختند



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی

تدفین شهدا در دانشگاه موجب تقویت بنیه معنوی دانشجویان می شود

حجت‌الاسلام میر احمد رضا حاجتی  در جمع تشییع‌کنندگان پیکر دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اهواز اظهار داشت: تدفین شهدا در دانشگاه تنها برای ایجاد روحیه تعهد و تقید در فضای علمی است و دانشگاه‌ها برای این امر بسیار اشتیاق دارند.
وی افزود: برخی سئوال می‌پرسند که چرا در دانشگاه مردگان را دفن می‌کنید و دانشگاه قبرستان نیست، در پاسخ آنها باید گفت که اینان شهید هستند و شهید همیشه زنده است و برای اثبات این امر بهتر است به آیات قرآن مراجعه شود.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: برخی در روزهایی که هواپیماهای بعثی به تعداد 50 فروند بر فراز آسمان اهواز پرواز می‌کردند و این شهر را بمباران می‌کردند صدایی از وطن‌خواهی‌‌آنان نبود و در شرایط کنونی داعیه‌دار شهدا و وطن شده‌اند اما بدانند که ماهیت آنها برای همه شناخته شده است.
حاجتی تاکید کرد: شهدای 8 سال دفاع مقدس در جامعه جایگاه بسیار رفیعی دارند و دشمنان در تلاش هستند تا این پاک سیرتان را از جامعه دور کنند اما دشمن بار دیگر شکست خورده و ناکام است.
وی با تعریف خاطرات از سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و رشادت‌های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس، فضایی بسیار دلنشین در این مراسم به وجود آورد.
نماز بر پیکر پاک شهدای گمنام در این دانشگاه با امامت آیت‌الله سید‌محمد‌علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اقامه شد.

پیکر مطهر سه شهید گمنام اخیرا توسط گروه‌های تفحص و جستجوی مفقودان از مناطق شلمچه(عملیات کربلای5)، جزیره مجنون(عملیات خیبر)، دهلران( تک دشمن) و عملیات رمضان کشف شد که دو تن از آنان امروز در میان خیل عظیم جمعیت دانشجو و مردم از مسجد ولایت در سه راهی گلستان در زیر بارش رحمت الهی تشییع و پس از اقامه نماز در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به خاک سپرده شد



کلمات کلیدی : عصرامام خمینی، حاجتی، میراحمدرضا حاجتی، احمدرضا حاجتی، حجت الاسلام حاجتی
<      1   2